sobota 30. června 2012

Birthday new in

Ahoj ;)
ve čtvrtek jsem měla oslavu narozek. Byla to jedna z nejlepších...jedly jsme samé dobroty jako palačinky s nutelou, zmrzku, cheesecake (na ten tu bude příště recept, protože byl fakt dobrej), pizzu,...a mezi jídlem jsme po sobě házely balonky plné vody, skákaly na trampolíně, stavěly si stan a koukaly na film ze kterého sme nic moc neměly,protože soused sekal trávu...No a taky jsem dostala krásné dárečky, tak se vám chci pochlubit ;)

Všechny dárečky od kámošek

Od Delli  :*


Šátek od Parisienne


 Pak tu mám ještě dvě nové věci,které by se daly taky nazvat narozeninovými dárečky.Jelikož si máma usmyslela že mi jsou moje džínové kraťasy malé tak mi koupila nové což mi vůbec nevadilo a top byl vlastně takový dáreček ode mě pro mě.Čekal na mě v jednom sekáči.Původně je z Topshopu a já nemohla odolat ;)



Blondie 

3 komentáře:

  1. Zapomnělas dodat, že ten soused byl krásnej a sekal trávník bez trička ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ale nemění nic na tom že sme z toho filmu nic neměly...;DDDD

      Vymazat