pondělí 10. září 2012

Ready to school

Ahoj :)
vím že jsem vám minulý týden slibovala že teď budu hodně přispívat a věřte mi že jsem i chtěla, ale nemohla jsem najít foťák.No, to jsem celá já, ale hlavní je že jsem ho už našla...Co jsem slyšela od kámošů tak většina lidí už jede ve škole na tvrdo.My jsme měli minulý týden projektový, takže to bylo flákaní a tenhle tejden se asi taky nebudem moc učit, protože půlka třídy odjela do Francie...Dneska tu mám par fotek z dnešního outfitu.To tričko jsem objevila v jednom sekáči a úplně jsem si ho zamilovala ;)






4 komentáře:

  1. Och! To triko je dokonalý a tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super kombinace! A ty džíny jsou hrozně hezký,můžu se zeptat odkud je máš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou z crooptownu,ale koupila jsem si je asi pred dvěma rokama ;)

      Vymazat